Чому потрібно передавати показники лічильників гарячої води щомісячно

Звертаємо Вашу увагу, що відтепер показники  квартирних лічильників гарячої води необхідно передавати кожного місяця. Період подачі фактичних показників з 25 по 30 число включно. Якщо споживач вчасно не подав показники лічильника, то згідно із пунктом 11 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 зі змінами,  плата за послуги нараховується за нормативами (нормами) споживання пропорційно кількості мешканців квартири, з подальшим перерахунком відповідно до пункту 18 цих Правил. Подача показань квартирних засобів обліку – це обов’язок споживача, а оскільки у надавача послуг вони відсутні, то підприємство змушене буде проводити нарахування за нормативами (нормами) споживання. Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у Вас стоїть бойлер тощо – Вам необхідно обов’язково повідомити, що показники не змінилися, або звернутися до абонслужби КП “Миргородтеплоенерго” для опломбування (закриття) гарячої води у Вашій квартирі , щоб уникнути нарахувань по нормі споживання.

Як передати показники лічильників:

Повідомляти фактичні показники лічильників можна у будь-який зручний спосіб:

  • за телефонами: 5-23-34, 5-60-40, +380503046648, +380686657391 (у будні дні з 7:30 до 16:45);

  • на офіційному сайті підприємства за допомогою форми “передати показники лічильників гарячої води” цілодобово!

  • особисто звернувшись за адресою: м. Миргород, вул. Гоголя, 78/1 (у будні дні з 7:30 до 16:45);

  • смс повідомлення за Тел. +380503046648, +380686657391 із зазначенням особового рахунку та показника(ів) лічильника (у форматі о/р 5-____-___-__ ГВ1 «___» ГВ2 «___») цілодобово.

  • записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

Адміністрація

Догори